Про конференцію
Cтати місцем генерації ідей та пошуку можливостей
для масштабування та підвищення прибутковості медичних компаній.
Сформувати напрямки розвитку медичних бізнесів у складному
невизначеному середовищі.
Власники, СЕО, операційні директори, комерційні керівники, медичні
керівники, лікарі, підприємці.
Спікери
Віталій Березницький
CEO та керуючий партнер
медичного центру «Garvis»
Віталій Березницький
СЕО та керуючий партнер, кандидат медичних наук, ступінь MBA за програмою MBA Executive (МІБ), резидент The Aspen Institute Kyiv, досвід у сфері Business Administration 20+ років, резидент бізнес-клубу Inspira. Разом з командою створює бізнес, що робить світ кращим
Олексій Бабич
Генеральний директор
медичної лабораторії ДІЛА
Олексій Бабич
Генеральний директор мережі відділень медичної лабораторій ДІЛА, має ступінь Pre-MBA, в найскладніші часи для країни зміг вивести компанію на якісно новий рівень завдяки новому підходу в управлінні. З 2000 року займає керівні посади в приватних закладах охорони здоров’я. Є співголовою Комітету надавачів медичних послуг АСС.
Лідія Подкопаєва
Операційний директор
Медична мережа “Добробут”
Лідія Подкопаєва
Спікер скоро поділиться детальною інформацією про себе.
Роман Гудима
Власник стоматологічної
клініки Dentaro Garden
Роман Гудима
Імплантолог, член ITI, власник стоматологічної клініки Dentaro Garden, засновник та головний лектор навчального центру Dentaro Study Club, засновник зуботехнічної лабораторії Dentaro Lab. Понад 12 років займається імплантологією, навчався цьому ремеслу закордоном в Португалії, Німеччині, Бразилії, Канаді та Японії. Окрім прийому пацієнтів із складними випадками, він успішно розбудував батьківську клініку та відкрив ще 2 напрямки бізнесу, про які зазначено вище. Окрім успішних бізнесів і медичної діяльності, Роман також є запрошеним лектором в інші навчальні центри України, і виступає закордоном. Маючи 3 бізнеси, загальну к-сть працівників в 35-40 людей і прийом пацієнтів, Роман Гудима успішно встигає керувати бізнес-процесами та продовжувати розвиток всіх напрямків.
Альона Кириченко
Виконавчий директор
“МістоДент”, Варшава
Альона Кириченко
Виконавчий директор мережі, пройшла шлях від адміністратора клініки до виконавчого директора. Лектор навчального центру "MistoDent Education". Приймала безпосередню участь в виході клініки на ринок Польщі.
Вікторія Левічек
Head of HR
“TOP Clinic Denis”
Вікторія Левічек
Head of HR “TOP Clinic Denis”. Більше 10 років в медичному рекрутингу та роботі з персоналом. Невеличкою командою змогла закрити більше ніж 200 вакансій для нової великої клініки. В поточному режимі закриває приблизно 40 вакансій щомісяця.
Серж Снєгірьов
СМО “Doc.ua”
Серж Снєгірьов
СМО “Doc.ua” , який має успішний 10-річний досвід саме в Медичному маркетингу. Серж створив одну з найефективніших команд маркетингу в медицині та вивів на ринок новий гучний бренд. Має максимальну експертизу у DIGITAL-просуванні Клінік. Фанат WOW маркетингу та позитивного клієнтського досвіду. Активний учасник Спільноти медичного маркетингу. Наставник MedRise -ком'юніті молодих медиків
Олексій Огурцов
СЕО мережі
"ЛІКАРНЯ ЕКСПЕРТ"
Олексій Огурцов
СЕО мережі "ЛІКАРНЯ ЕКСПЕРТ", спікер бізнес та інвест форумів, Big Money Forum, член ради клубів YBC та EBA, кандидат медичних наук, пластичний хірург
Юлія Демцова
Маркетолог, незалежна консультантка
Юлія Демцова
Маркетолог, незалежна консультантка. Експертка з медичного маркетингу, консультантка з брендингу в сфері пластичної хірургії, ех-СМО doc.ua, liki24, helsi.me. Випускниця "Літньої школи охорони здоров'я" та випускниця програми "Прогресія Woman Leadership"
Наталя Сіліна
Засновниця та головний лікар
Медичний центр Ліор
Наталя Сіліна
Засновниця та головний лікар, медичний центр Ліор. Засновниця освітнього проекту «dr.silina школа жіночого здоровʼя», ведуча телеканалу 36,6 серії інтервʼю про здоровʼя з фахівцями, YouTube. Має на днях отримати срібну кнопку від YouTube.
Лілія Чуяс
директор з маркетингу
Клініка Медіком
Лілія Чуяс
Директор з маркетингу КЛІНІКИ МЕДІКОМ. За останній рік: - створили власну систему скрізної аналітики - автоматизували процеси відділу госпіталізації зі взаємодією з контакт-центром - за рік маркетинг з 4% вийшов на 7% від загального доходу клініки - за рік з 4 записів на прийом в день - до запису в операційному плані на 4 міс вперед - за рік +4 успішно розвинутих особистих брендів лікарів (з 20% операцій до 52% від загального плану оперативних втручань). Лілія з командою впроваджують європейські стандарти навчання (ETR) для лікарів в Україні, вносять зміни в стандарти лікарських спеціалізацій, налаштовують правильну систему самоврядування в медичній галузі - проєкт УФПМО (Українська Федерація Професійних Медичних Об'єднань)
Ключовi теми
Програма
9:00-10:00
Реєстрація
10:00 - 11:00
Віталій Березницький, CEO та керуючий партнер медичного центру «Garvis – Твоя територія здоров'я!», Дніпро
ТЕМА: “Співпраця приватної клініки с НСЗУ - як зробити її ефективною”
11:00-12:00
Лідія Подкопаєва, операційний директор, Медична мережа “Добробут”
ТЕМА: “Фінансування медичних компаній через іноземні фонди. Кейс “Добробут”
12:00-12:30
кава-брейк
12:30-13:30
Олексій Бабич, Генеральний директор медичної лабораторіі ДІЛА
ТЕМА: “Як побудувати успішну мережу в умовах жорсткої конкуренції”
13:30-14:15
Роман Гудима, власник стоматологічної клініки Dentaro Garden, навчального центру Dentaro Study Club, зуботехнічної лабораторії Dentaro Lab
ТЕМА: “Як особистий бренд впливає на успіх клініки”
14:15-15:00
обід
15:00 - 16:00
дискусійна панель DOC.UA
“Бренд лікаря vs бренд клініки - як поєднати два полюси?”
Наталя Сіліна, Засновниця та головний лікар, медичний центр Ліор.
Олексій Огурцов, СЕО мережі "ЛІКАРНЯ ЕКСПЕРТ"
Юлія Демцова, Маркетолог, незалежна консультантка
Лілія Чуяс, директор з маркетингу Медіком.
Модератор: Серж Снєгірьов, СМО DOC.UA
16:00 - 17:00
Альона Кириченко, Виконавчий директор, Міжнародна мережа стоматологічних центрів “МістоДент”, Варшава
ТЕМА: “Масштабування мережі стоматологічних центрів в Україні та Польщі. Покроковий план”
17:00 - 18:00
Вікторія Левічек, Head of HR “TOP Clinic Denis”
ТЕМА: “Реалії підбору медичних працівників під час війни. Досвід нової клініки на 12 тис м2”
18:00
шампанське
Квитки
ОФЛАЙН
відвідування події з 9:00 до 18:00
5000 ₴
ОНЛАЙН
трансляція з 10:00 до 17:00
3000 ₴
Знижки для команд
2 квитки по цiні
8000 ₴
10000 ₴
3 квитки по цiні
10500 ₴
15000 ₴
Ми надаємо рахунок та звітність для
вашого підприємтсва.
Звертайтесь, будь ласка, до Юлія 096-120-94-80
Локацiя
Конференція відбудеться на території Unit.City - першого в Україні інноваційного парку, місця для співпраці стартапів, корпорацій, міжнародних компаній та ініціатив.
Поряд з залою розташоване укриття, в якому конференція продовжить роботу у випадку повітряної тривоги.
Особливий досвід кейтерингу гарантує Foodicine - компанія з медичного кейтерингу.
Організатори
Спільнота Медичного Маркетингу - ком’юніті, яка об’єднує маркетологів, директорів з маркетингу, власників, керівників та всіх інших спеціалістів, які працюють та захоплюються маркетингом в медицині. Ідея Спільноти - стати майданчиком для обміну досвідом, знаннями та інсайтами. безпечне місце, де конкуренція переростає в партнерство.
DentUp - навчання для стоматологів, асистентів, адміністраторів. За 4 роки проведено понад 800 семінарів та майстер-класів, понад 19 200 відвідувань курсантів, 275 індивідуальних консультацій, 312 виїзних подій в клініки.
Партнери
Реєстрація
Заповніть будь-ласка форму для реєстрації
Контакти
Чим можемо допомогти?